Медіа

Абсолютна більшість виборців в Україні формують свій електоральний вибір на основі впливу ЗМІ. Відповідно, медіа-активність стала невід’ємною складовою публічної політичної діяльності чи загальної стратегії виборчої кампанії. На практиці, така насиченість інформаційного простору вимагає від успішної особи системної присутності в ЗМІ. Спеціалісти «UP Group» допоможуть сформулювати необхідні інформаційні посили, унікальне змістовне наповнення та обрати найбільш ефективні канали комунікації.

Специфікація послуг

  • Моніторинг інформаційного простору
  • Розробка та реалізація медійних кампаній і проектів (ТБ, радіо, друковані ЗМІ, Інтернет)
  • Прес-супровід подій: тези, прес-релізи, анонси, новини, відстеження реакції ЗМІ
  • Спічрайтинг
  • Створення й супровід персональних і корпоративних медійних ресурсів
  • Позиціонування у блогах та соціальних мережах